OM OSS

Den ständigt uppkopplade världen ställer nya krav på marknadsföring och hur vi når fram till människan bakom skärmen. För att tränga igenom bruset behöver vi tänka om och våga vara autentiska i vårt sätt att vara och verka.

I tider av tuffare konkurrens är det extra viktigt att våga vara mänsklig och veta hur vi connectar med vår målgrupp – på ett djupare plan. 

Istället för att endast fokusera på det sista steget i kundresan (försäljningen) behöver vi lägga mer fokus på att skapa förtroende och ett emotionellt band med vår målgrupp, över tid. Med förtroendet kommer affären. 

Vår Inspiration

“Allt stort som skedde i världen skedde först i någon människas fantasi.”

– Astrid Lindgren

Vår Inspiration

”Det har jag aldrig testat förut, så jag borde vara bra på det!”

 

– Pippi Långstrump
Vår Inspiration


“Den som är väldigt stark måste också vara väldigt snäll.”

– Astrid Lindgren

Grundare & CEO,

Sandra Wasserman

Jag började min resa som journalist och har alltid varit driven av att påverka människor och omvärlden. I marknadsföringen föddes en ny passion och jag insåg snabbt att jag älskade kombinationen av det kreativa skapandet och strategiska tänket.

Jag startade Opulence Marketing ur en kraft och vilja att skapa ett liv med mer balans och större frihet – och det är precis det jag vill att våra kunder ska få uppleva i sina liv och i sina verksamheter också. 

Vägen dit är inte att jobba mer utan att jobba smart och att lägga fokus på rätt saker – och det är precis det vi gör i Opulence Marketing, varje gång. 

Grundare & CEO
Sandra Wasserman
E-post: sandra.wasserman@opulencemarketing.se

Transparens, kvalitet, mod

Vi hjälper dig att se & connecta med människan bakom affären.

NYHETSBREV